Tuttar tre...

Eller typ kanske tom fyra!?!?!?
I söndagskväll åkte jag och blåfaran till jobbet i vanlig ordning. Missade att trä på mig sjalen men det var varmt...Brukar göra det annars just för denna annledning

För dem är förjävliga när man är ute och kör... dem ser sig inte för i traffiken dem borde helt klart hålla sig på vägkanten där det finns nektar i blommor och blader. Nej då ska dem jävlarna upp i patthöjd lixom.
Så en jävel börnade rakt in i min hjälm blev väl lite fuller och hamnade i min halvporriga ur ringning. Å bet mig...
Arg som ett bi (HAHAHHAAAA)
Fick jag panik försökte vevva bort den och få tag i den...
Den där stakarn var väl vettskrämd och stack mig igen.... FUCKER!!
Så just nu är min vänstra tutte jävligt kliig och röd...den är svullen på två ställen och det kliar sate.
Men kan inte dem där hålla sig på sin vägkant så skulle vi slippa sloss när vi kör.
Efter mkt om och men fick jag tag i fanskapet och tog tag i den och tänkte klämma för kung och fosterland. MEN hade inte hjärta till de så jag lät den flyga vinglande iväg.... Något misshandlad dock.
Men det är ju fan två dagar sedan. Å jävlar va det kliar....
Detta måste jag ju fått för något jag gjort...eller sagt...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0