Alla hjärtans dag utan Älsklingen...

Först hade jag bara lust att vara inne...skita i allt och bara ha en pyssel och slödag. Ni vet våga vägra titta ut och se hur solen lyser...snön väntar på barnen och en glad mamma.
MEN WHATA FUCK....

Snö är ju da shit...så jag tog tag i mig själv. Ett bra ryck... Så jag bylta på barnen kläder för att vara ute i flera timmar. Extra vantar...Ja ni vet..Extra mössa och hela ballunsen. Sedan drog vi på oss skidpjäxorna...tro det eller ej men det gjorde vi...
Alexander hade skid debut. Han rockade på att åka skidor för att aldrig ha stått på ett par skidor så var han fan as bäst.
Zebastian å andra sidan kastade skidorna när han var två år...å skrek

ALDRIG MER ÅKA DUMMA KIDOR MAMMA...

Vi hade det super mysigt... Jag gick med vagnen tills Jonathan hade somnat. Han har dock feber och är snorig men jag kan inte sitta inne tills fan avlöser mig... Å det kan inte dem andra barnen heller. Så han blev nerbäddad i vagnen.
Å sov sött i tre timmar när vi var ute.
Tror att frisk luft gör susen...

    

När vi hade åkt skidor och lite i pulkabacken...fast det var mest läskigt tyckte grabbarna även fast vi inte åkte skidorna ända uppifrån.
Alexander fick stå mellan mina ben och åka ner...

*whiiiiiiiiiiiiiiii mamma igen*

Iaf när benen knapt bar oss nå mer kurrade även magen. VI åt Vofflor dagen till ära och klippte dem i hjärtan och gjorde fint innan vi åt. Tyvärr tog batterierna i kameran slut och vi var för hungriga för att vänta på dem att ladda lite...

Men det hade ärligt behöfts ett kort på vårat fina konstverkt. Kanske någon annan snöig och skiddag kan vi äta hjärt vofflor och dekorera fin fint.

Nu skall barnen kolla film på datorn sedan ska dem kastas i säng. BUMS...

Jag saknar Nicke... Men vi får göra en repris av dagen i morgon kanske?! Om han orkar vill säga... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är verkligen den bästa mamman i hela världen.



Jag packade min väska och va påväg att rymma upp till er idag när allt sög.

Men jag sansade mig och åkte iväg och köpte kex istället.

kram

2009-02-14 @ 18:48:38
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Hej! Klart jag länkar när du skriver så fint! ;) Jag blev glad!!



Imponerande att du gick från att inte vilja göra något och sen stack ut och åkte skidor! Vad härligt att det gick bra!!



Du gjorde mig sugen på våfflor också..:P



Ha en bra söndag!

2009-02-15 @ 11:16:00
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0