Alla hjärtans dag


Började redan i går när Nicke kom hem från jobbet. Med massor med Gelé Hjärtan till barnen och blommor till mig.
Det var verkligen en överaskning för jag förväntade mig absolut inte blommor. Helt ärligt förväntade jag mig inget.
Kanske låter lite knepigt. Men vi har inte firat Alla Hjärtans Dag så där överdrivet bra. Det har vart några Alla Hjärtans Dagar som vi firat med massor med mys och pressenter och vissa har vi bara ätit nå gott och bara vart.
Vi förlovade oss förrästen på Alla Hjärtans Dag för en herrans massa år sedan. 5 år sedan...

Å tanker är väl att vi skall gifta oss någon Alla Hjärtans Dag eller så? Det får tiden avgöra...
Jag blev iaf super glad att Nicke faktist kom hem med blommor. Å när det inte är förväntat så blir man extra glad.
Så varför fick jag dem inte idag då??
Nicke är på Amerikansfotbolls "träna hela dagen dag"
Halv åtta i morse gick han och så kom han hem halv fyra. Åt Vofflor och badade...sov en stund på soffan sedan åkte han igen 17:20 å återkommer väl hem vid 22 i kväll.
Undrar jag egentligen hur många flickvänner och fruar som tycker att träning hela dagen på Alla hjärtans dag var en bra ide??
Dag som dag tycker ju jag...
Jag tycker att alla dagar ska vara Alla Hjärtans Dag....


Jag blev super glad...Jag älskar dig Niklas!!!
// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0