Allvarligt...

man kan inte skicka ett sms till mig med raderna... som tyder på att man har värsta grejen att tala om för mig...
Min älskade sambo är på afterwork och middag med södergården och sektionen i ett. Ta en och få två situationen... Vi har haft en rolig sms konversation här under eftermiddagen kvällen...gillar hans gulliga sms. Tänk att man kan få sånna fast vi polat ihop i allevighet känns det som ibland...
Å så helt plötsligt kommer messet...

Omg värsta intrigerna här då.... 

Å så får jag inte veta mer för det är för långt för att skriva... WTF!!

Jag som är nyfiknast i hela staden.... hur kan han... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

o nu har du ju gjort mig JÄTTENYFIKEN också juh......vill också veta sen blink blink

2009-02-06 @ 21:44:17
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Hej! Är väldigt sen med svaret, det var längesen förresten.. allt väl? Angående design så kika in på www.designadinblogg.se, har mycket bra tips och ingående förklaringar.. (Glöm inte att spara sakerna innan du börjar om det blir lite galet..hehe)



Ha en trevlig dag (du som är pigg iallafall!) ;)

2009-02-08 @ 11:36:36
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0