Anna utmande mig!!

Jag har blivit utmanad av Anna!!


Tack Anna för din utmaning...Men jag äter ju allt tror jag!! Vi får se.


1. Sniglar: Varför inte, har aldrig provat men dem skulle nog gå ner dem med.


2. Majonäs: Mmmm speciellt på räckmacka
3. Ansjovis: Ja... ingen Jansson utan massor med Ansjovis
4. Sushi: ÅÅÅ kan inte bli bättre... Jag har sällan någon att äta Sushi med.
5. Grisfötter: Helt ärligt så har jag bara provat äta torkade grisöron. Var tvungen att prova när jag hade hund om det verkligen var gott. Smakade mest salt. Grisfötter måste ju provas...Någon gång.


Man kan inte säga att något är äckligt förrän man provat minst 20 ggr.


Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.


Mina utmanade vänner!!

Jessica

Sara

hanna

Jag väljer att utmana tre istället för fem...är på jobbet och hinner inte riktigt..


Mina 5 otäcka!!

1. Lever gryta
2. Blodpalt
3. Nässelsoppa
4. Morotsbiffar
5. Ap hjärna   

// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha... Aphjärna! Ja, det vore något att dela på med sambon en lördagkväll. :-D

2009-02-21 @ 08:57:26
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Den här världen är bra liten.....jag fick samma utmaning av Mia som jobbar i vår enhet och hon i sin tur hade fått den av samma Anna som du har fått av ler



2009-02-21 @ 10:57:24
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0