Åter en natt med

helvetes smärta och spyor... balle vad det ska göra ont. Vaknade 4. FYRA!! Av att det gjorde så där satans ont igen. Upp och vandra. Å spy och sedan spy för att man spyr...Ja ni vet!!

När klockan var halv sju vaknade Zebastian. Han ville låna toaletten...jag lånade hans säng så länge. Han fixade frukost till honom och till Alexander. Min stora kille... Han fixade så fint och tände ljus. Där satt dem och åt frulle medans jag spyde och ojade mig och ville att klockan skulle bli åtta så jag kunde ringa till min älskade doktor.
Pappa ringde perfekt i morse och fårgade om jag skulle med till Coop och handla.
Fick fram...nej men du får gärna skjussa och hämta Alle från dagis idag...
Så sagt som gjort.
Själva magontet är borta känner mig mest mör måste jag säga...
Jag har pratat tre omgångar med min vårdcentral. Leverprover skall tas för att se om det nu är gallan som knasar. På min beskrivning lät det som det.
Jag har försökt att hålla en bra kost för att slippa detta.
Jag och Vickan var dock ute på Erikslund i går för att shoppa lite på rean dem hade på Nisses. Å där åt vi med... Hamburgetallrik... kan det vara den som var för fet. För sedan åt jag inge mer fet mat. Iof så skulle osten vi har just nu vara i fetaste laget. Men ska 4 skivor ost vara boven?
Det fanns en tid idag... 20 minuter efter men den hade jag ju aldrig hunnit inte äns om jag satt eld i arselet. Å sedan fanns det en tid hos en staffetläkare på eftermiddagen. Men jag vill till våran familjläkare och det ville väl han med. Egentligen tyckte han det skulle vara bäst...Så vi gjorde så. Vi la på och en sköterksa ska ringa mig om en ny tid denna vecka.
Helvete...önskar inte äns min värsta fiende denna smärta jag har när jag har ont. Föde barn släng dig i väggen...Å då är det ärligt... sju resor värre att föda barn... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: sara

Usch o fy. Stackare..

Hopaps du börjar må bättre. Men du får krya på dig vännen.

Kram

2009-02-11 @ 13:14:03
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0