Balle Balle...

Helt sjukt... men min Dermals ramlade ner i min hand i går. Det kan ju inte var rätt... Den har vart lite infekterad i mellanåt. Men igår var den inte det... (trode jag dock)
Jag skulle så fint bara göra rent den. Tvättade mig med två och vatten, baddade med koksalt och sedan körde jag med percing grunk som jag fick av han som gjorde min Dermal.
Jag är alltid super försiktig...Å helt plötsligt hade jag den lilla maniken i handen...
Blev först lite chookad. Sedan blev jag lite rädd. Förvånad för det börja pulsera ut var...gult klibbigt gäggigt skit...från ingenstan...eller självklart från min kind. Kroppen måste ju ha stött ut den.
 
Rätt som det var så hade jag plattan och smycket i handen.

Jag har ju haft den där i ca 6 månader om jag inte är helt ute och cycklar. Å den har ju vart super fin och läkte så fint. Sedan var barnen sjuka här och den blev lite lätt irriterad så jag ringde och rådfrågade. Kör på med koksalt och persing sprayet så ska det ordna sig...vips så hade jag skiten i handen...

GISSA om jag blev ledsen.
Kanske as töntigt att bli ledsen...Men nu har jag hål i kunden. Som kliar sate och jag har senast för en liten stund sedan tryckt ur var... Jag ska snart kanske till kvällen sätta dit en stripes för att få det så fint som möjligt.

Synd men kanske...kanske sedan när det har läkt ska det in en ny. Skam den som ger sig... // MARIA MAROSKA sörjer sin dermals...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0