Barnen sover sedan ca 30 minuter sedan...

Eller nästan iaf...Alexander somnade och kom upp och var kall om fötterna och ville ha strumpor.
Det var svårt att få Jonathan att somna inne hos Alle igen. Han har ju slaggat hos oss i vaggan sedan han blev sjuk...
Måtte han hålla sig frisk nu så jag vågar ha honom inne i hans eget rum.
Han var riktigt arg... Alexander somnade fast han skrek... vaknade dock för sin kalla fötter...men det är helt otroligt...snacka om trött...
15 minuter är väl kanske inte så jätte svårt..men ivanliga fall lägger man ner honom å han somnar...då och då har han protesterat med två tre försök till gråt.

Vad ska jag själv göra då? Kolla tv tänkte jag...men vaddå? Kanske årets kock. Men det är väl 21 tror jag...
Men när jag tittar på sånt där känner jag mig så vuxen.
Jag känner mig som min egen mamma. Inte för att det är något fel att känna sig som henne för hon är en jäkla bra mamma. Men jag känner mig gammal...
Men du är vad du äter vette fasiken om jag äns orkar titta på...även fast jag kanske borde...eller det borde jag inte alls det för jag vet vad jag gör för fel... jag borde bara göra något åt mitt fel. Men nej... inte idag och inte i morgon...å inte i helgen heller...
skjuter fram mitt viktproblem när jag kämpat vidare med mig själv och hur jag själv är och varför jag är som jag är...

Jag är förövrigt själv hemma i kväll... Nicke är hos DanneG på en pittfika...  
Men han kommer väl hem snart skulle jag tro...Dannes sambo Micaela skulle skjussa hemma honom innan hon börjar jobba.
Jag vill med jobba natt igen... jag måste börja söka natt jobb igen...  // MARIA MAROSKA det får nog bli sveriges värsta bilförare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0