Cinderella

Nu är resan betald och vi kan ut och åka på det stora havet. Jag blev helt plötsligt lite pirrig i magen.

Känns lite halv knepigt för det är ju inte första gången jag är ute på Ålandshav och kryssar och det är absolut inte första gången jag åker stor båt. Med tanke på att vi har hus i Finland så är resorna många.

Det känns så skönt att det skall bli av. Att vi faktiskt ska åka iväg med familjen eller åka iväg överhuvudtaget.

Det behöver vi...komma bort hemifrån. Nu hoppas jag ju att man kan lämna alla måsten hemma och bara njuta av en skön resa. // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Önskar er en trevlig kryss =)

2009-02-24 @ 10:47:17
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0