Dejt annons till brollan

Terra och jag försöker få ut våra syskon på blinde dejt. Det är lite så där trögt då dem skall adda varan på Facebook. Men jag tycker helt klart att det är värt en chansning. Min brolla är inte alls bang på en dejt.

Det var inte riktigt hans grej då det inte blivit så bra tidigare gånger. Men han var helt klart med på att försöka med en dejt till.

Min söta lillebror...

Är det någon som har en singel syrra, vän eller nått i stilen. En brud i bästa klass... Jag ska då godkänna henne också.


Min bror har sin egen stil. Han har ordning och reda på sitt och sitt hem, han älskar skor och har mer skor än någon annan jag känner. Det är olika skor till olika outfits. Han har alltid varit galen i skor. När han var liten satt han och putsade sina skor. Han har dem fint i original kartongen. Han älskar kläder och prylar. Han är tvärt i mot vad jag är... Jag själv bryr mig inte att jag har en tv från arton hundra blankt. Bara jag ser det jag tittar på.

Även fast jag inte ska sticka under stolen med att jag mer än gärna skulle ha en värsting tv. Men det är väl pengarna som saknas eller intresset kanske? Jag lägger hellre pengarna på något annat om jag skall vara ärlig.



Ä hur som min brolla rockar... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: JAANA

Svar: Haha visst borde det! :O Såg en bild på en annan blogg och blev såå sugen ^^ Så nu har mamma köpt två :G haha

2009-02-25 @ 20:55:51
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Anneli

2009-02-25 @ 22:30:02
URL: http://er
Postat av: Anonym

AHUM!!!!

pekar argt emot texas hållet

2009-02-25 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0