Det kom verkligen massor av snö


klockan halv tre i natt vaknade Jonathan och var ledsen. Lite halv varm i pannan och lite svullen på vänster lår. Jag fammlade runt i mörkret för att inte väcka upp honom allt för mkt...
Effekten av hans vaccin skulle jag tro...så han fick en sup alvedon och sedan lite vatten i en flarra så sov han gott resten av natten...
Men då...när jag gick upp var det verkligen massor med snö som trillade ner från himmlen. Helt sjukt mkt... Å det snöade forfarande när jag var upp och hämtade Jonathan 06:30. Han fick ligga i våran säng till 7 då sparkade jag upp en inte allt för glad Nicke. Som för övrigt satt uppe till 01:30.
Även fast jag sa åt honom som en jävla morsa...

" du vet väl att de är din tur att gå upp i morgonbitti"

Han var trött.... Men dem gick iaf upp... å jag sov vidare till 09:00. Då var frukosten serverad. // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0