Det var roligt att henke

kom och var med mig så här länge...Kommentar från en överlycklig Zebastian.
Jag måste säga att jag trivs i sällskapet av Henkes nya tjej Jessica. Det är kanske för att vi engång i tiden häckade på samma dagis? Vad vet jag?
Hur det än var...Så kom dem hit vid halv sex och åkte nyss. Drack te pratade och skrattade...
Hur det än är så älskar jag Henke mest av alla mina killkompisar jag någonsin haft.

(jag ska inte ta honom Jesspess jag lovar)


Å nu hoppas jag verkligen att vi kan ses mer. Även utan Henke...hahaaa. Om alla är friska och krya ska vi umgås med Jessicas syrran och hennes barn med.
*håller tummarna för friska barn*

// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Asg nej då e inte ett dugg rädd att du ska ta honom av mig. Han har berättat att ni är bra vänner eller rättare sagt hans bässta vän. Jag har dragit mig för att träffa dig pga johanna. men har aldrig hindrat henke att träffa dig...Jag hadde jätte trevligt i dag måsste göras om..Jag hoppas på friska barn jag med vore kanon kul att träffas allihoppa..ler.. Kram på dig hälsa barnen och mannen..ler..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0