En slö dag på ett slött jobb

Jag borde helt ärligt göra något vettigare än att sitta vid datorn denna arbetsdag. Men två av våra boende är för ovanlighetens skulle inte hemma. Anki min kära arbetskollega är ute på ärenden på sin rast. Å jag har verkligen inget att göra förrän klockan blir kvart över två. Då skall jag sätta igång att förbereda för Middagen.

Det blir hemma gjord pizza alá Maria. Jag ska göra egen pizza sallad också. Å jag behöver nog iaf ett tag på mig.

Två av fyra kommer hem kl just fyra.

Vi har det soft här på helgen men denna helg är ännu softare. Det är en stor skillnad efter att dem alla ihop har fått sina ledsagare.

Jag kanske skulle gå hem.... // MARIA MAROSKA...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! :)

2009-02-21 @ 13:55:43
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Mickis

Skönt att det är lugnt, men samtidigt får det ju inte bli för lugnt heller.



Pizza a la Maria....låter mumma du =) Tror jag kommer o käkar på ditt jobb idag då -flinar-



Kram på dig!

2009-02-21 @ 14:21:12
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0