Fuck va det bet i kinderna

En sväng när jag stod och tittade på när barnen lekte på isen.

Jag och Zebstian åkte skidor till isen. Nicke, Jojje och Alle gick. Vi hade med oss både skidor och skridskor till Alle men han var mest sugen på att gå på isen och titta på när Zebastians kompis Marcus sköt med sin hockey klubba.
Vi bestämde dejt med Marcus vid isen.
Grabbarna hade super kul och det är härligt att stå och titta på när barnen har roligt.
Även fast det bet sate i mina kinder. Skulle ha en sån där rånar luva...
Jonathan låg i vagnen och Zebastian körde runt med honom på isen. Han somnade...!
När vi hade vart ute ca två timmar började vi avrund och tog oss hem. Jag och Zeb åkte skidor. Men sedan ville Marcus prova. Självklart fick han låna mina skidor och pjäxor. Jag hade mina vanliga skor under vagnen.
Ibland är det bra att vara förbredd.
Han var en hejjare på att åka för att vara första gången.
Även fast dem tyckte det bet i kinderna lika mkt som jag. Var dem ute här utanför på baksidan och åkte skidor tills lunchen var klar.
Det är härligt att vara ute...
Å det är ännu härligare att göra något med hela familjen. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0