Gäsp...va tröttsamt!!

Fem envisades Jonathan med att vakna i morse. Fuck va tidigt klockan fem är. Det är inte sant. Försökte att lägga honom i mellan oss. Han låg stil och tyst iaf till klockan kvart i sex sedan var det kört.

Å eftersom jag och Nicke kommit överens om att det var hans tur att sova så var det bara snällt att gå upp. Jag fick ju sova i går...

Jonathan väckte även sina bröder med sitt missnöjda gråt. Så här sitter jag och lyssnar på Zebastians mobil som spelar finsk musik. Undrar om han inspirerar sig själv med finsk musik. Man kan ju undra vem som laddat in finsk musik i hans mobil??

Knasigt om jag får säga!!


Jag skall strax göra frukost åt barnen. Det är lika bra att dem äter nu efter som lunchen kommer att bli tidig. Jag skall göra i ordning en ordentlige frukost eftersom det blir lite si och så med både lunch och middagstiden. Men det är så det får vara. Jag skall även packa ner allt i väskan. Då jag upptäckte igår kväll att det luktade skog i den. Så jag kastade ut den på balkongen i går kväll. Så den har legat där i natt. // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni har det trevligt var ni nu är??

Kramis

2009-02-26 @ 20:04:03
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0