Godmorgon är väl fel

Att skriva när klockan är över åtta på kvällen. Men det var faktist så jag började mitt inlägg i morse....godmorgon. Sedan....
Hände detta. Jonatan bajsade och började gråta...Alexander var hungrig och ville ha frukost. Å Zebastian var mest trött liggandes inlindad som en korv i soffan med sitt stora täcke.
Så summa summarum hade jag inte riktigt tid att skriva något mer...
Men morgonen var mysig. Vi struntade i att väcka Nicke...Han fick snällt sova tills han vaknade.
Sedan om det var Jonathans gråt som väckte honom vet jag inte.
Jonathan har ju fått för sig att han skall försöka ta sig upp under vårat vardgsrumsbord. Men han är ju dock inte den stadigaste killen. Något som han tydligen har missat helt....att han inte kan. Så det blev ett gråt i hög desibell strax innan Nicke kom upp.
Jag hade gjort iordning en kanna kaffe och sparat lite bröd framme till honom.
Barnen och jag ville ut...Vi väntade på en mör Nicke... Det är nästan så jag tycker synd om honom fast det är självförvållat. Men han såg bra sliten ut när han kom upp...


Strax innan vi bestämde oss för att återigen ta en dag i vinterns tecken!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0