Godmorgon

jag är ap trött... vet inte hur jag ska vara egentligen. Skulle inget mer än att vilja dra täcket över huvudet och lossas som jag inte hade några barn som skulle till deras läkare idag... Om jag ändå kunde telepatisera dit oss tre sekunder innan besöken. Men så funkar det ju inte... Jag måste få på mig lite fonddetion så det inte syns att jag är en trött trasch morsa som inte sovit en hel natt på en vecka. När fasiken ska Jonathan vara så snorig... Fyra i morse vaknade han...Kvart i fem gav jag upp jag tog med honom till våran säng... Han försöker andas så normalt som han bara kan...blir arg... Fast efter ett tag.. typ en kvart innan Alexnader vaknade så somnade han. Det är iof bra att han sover...för att han ska orka med att vara trevlig mot doktorn.
Alexander kom in och sa hej sedan gick han ut här i vardagsrummet och satt på tv:en för lite bompa.
SMINK var det ja... måste väl gå om ca 1 timme för att inte behöva stressa.
Smink och lite gröt till frukost...gör nog denna morgon gott. Önska oss lycka till....// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Lycka till gumman. Hoppas det går bra hos läkaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0