Har jag missuppfattat detta men skulle inte de blå blocket och det röda blocket...

gemensamt arbeta mot att inte få in främlingsförjäntliga partier i våran riksdag? Har jag bara hört det eller inbilade jag mig någongång för länge sedan att det faktist var en jävla bra grej att jobba imot när det gäller våra politik här i sverige. Att INGE partier som är främlingsförjäntliga...Klart språk...nassepartier ska få ta mandat i våran riksdag...

Jag tycker det är mer än klockt att Cuf:s undgdoms ordförande hotar med att lämna alliansen med Moderaternas nya förslag om svenskt krav om medborgarskap.
Jag tycker det är mer än bra att andra ordföranade i deras block väljer att säga ifrån.
Att ta stöd från sverigedemokraterna anser jag bara helt banalt, asbsurt, sjukt...jag kan inte hitta ord!!

VI KOMMER ANTAGLIGEN ANKLAGAS FÖR RESPEKTLÖSHET OCH NATIONALISM AV DEM SOM FÖREDRAR BIDRAG OCH VÄLMENANDE FRASER FRAFMÖR TYDLIGHET OM RÄTTLIGHETER OCH SKYDLIGHETER, VI FÅR TA TDET SKRIVER BLA MIGRATIONSMINISTERN TOBIAS BILLSTRÖM (M) I DN DEBATT IDAG

Jag ser dem som idioter...respektlösa och nationalister. Men jag är inte för bidrag för det...

Jag tycker det är mer än sorligt att ett ettablerat parti som Moderaterna tar över Sverigedemokraternas politik. Det är för mig skrämmande.

Har jag missat något när jag vill påstå en sak??

ÄR DET INTE SÅ ATT MAN SKALL FÅ BOSÄTTA SIG VART MAN VILL OAVSÄTT VAD MAN HAR FÖR BAKGRUND?
ÄR DET INTE SÅ ATT MAN SKA FÅ MÖJLIGHET ATT LEVA ETT BRA LIV DÄR MAN VILL...?
Å I DET PAKETET TYCKER JU JAG ATT MAN SKA FÅ BRA UTBILDNING, BOSTAD OCH JOBB?


Sedan ska jag absolut inte sticka understolen med att det är för tok för många nysvenskar/invandrare/svartskallare/blattar... (Välj det ord du tycker passar bäst för dig) Som ASBOLUT inte lär sig det svenska språket, det är brist på intrigation men sammtidigt får man ju se det så här...

DU som svensk... hamnar av en annledning i kris och måste flytta...eller helt enkelt väljer att flytta. Du flyttar till ett land där du inte känner någon...men i det landet finns det faktist en grupp människor som ser ut som du, dem talar samma språk som du, dem har barn i samma ålder som dina.
Vart vill du bo...?
Bland folk som inte ser ut som du? Som inte talar samma språk som du? Eller folk som inte du känner någon sammhörighet med?

Jag kan ibland känna mig som jävligt malplacerad ibland. Ibland med ett gäng svenskar... Å ibland med ett gäng chilenare...Jag är adopterad och har svårt att känna att jag hör hemma på vissa ställen eller vissa saker ibland.

Men det är så här det är... med det blå blockets politik anser jag. Slå gärna på dem som redan har det förjävligt.
Sedan ska man inte komma till sverige göra kriminellhandlingar och sedan flyta på våra bra eller as dåliga lagar.
Vad det bekommer våra lagar och min åsikt får vi ta en annangång.

Men är det någon som vet hur många svenskar som faktist sitter i fängelse i andra länder? Jag törs mig inte på att gissa eller påstå något men jag har en liten anning.
Vet ni hur hårt deras anhöriga stidit för att få dem att få avtjäna sitt straff här i sverige. Å det är ju klart...SVENSKAR...dem ska vi rädda...
Mins ni den mamma som var helt förtvivlad när hennes son blev gripen i grekland på party ön kos. Å ÅTERIGEN SVENSKAR...dem ska vi hjälpa.

Så fort våra svenskar gör något då skall det hjälpas till, skjutas till pengar och hjälp kommer från alla håll...

Nej jag är så jävla less. Å jag är mer än medveten om att massor med människor kommer ta sig ann just denna sida av moderaternas förslag.

Men sedan ska det ju genomföras oxå?

Jag är mer än klar med när det gäller min åsikt på invandringen. Det ska läras svenska och...ja nu tycker ju jag välldigt illa om just USA. (å har hopp nu när det gäller landets nya persident) Men ett gröntkort ja vist... Men det ska inte vara främlingsförjäntligt... Å absolut inte nationalistiskt....
Vi måste ha en bra planering när det gäller invandringen för att få folk att faktist klara av att lära sig svenska språket....

NEJ FUCK OFF... Orka... VÅGA VÄGRA MODERATERNAS NYA FÖRSLAG // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0