Ibland

skulle tom jag som älskar snö vilja vara inne en dag som denna. Men det är tyvärr bara ta tjuren vid hornen och bege sig ut i detta snö oväder...

*suckar djupt faktist*

Men det är ett måste måste till bvc idag för Jonathans spruta som han skulle fått för ca så där två tre månader sedan. Jag måste verkligen. Hade det bara vart ett vanligt viktbesök så skulle jag ringt och avbokat det...för det ser inte alls mysigt ut där ute... fy!!
Om det ändå inte hade snöat så mkt... bara lite så där lagom.
Ska börja klä mina små grabbar.... vi lär nog klä oss ordentligt...
Men som jag alltid säger...finns inget dåligt väder bara dåliga kläder... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu räcker det m snö. värde när man ska dra vagn..

kram

2009-02-06 @ 20:47:59
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0