Irriterad...

när jag ändå är irriterad över att jag kommer få hånglas med en tandlös sambo om några år så finns det mer saker som faktist irriterar mig...

Det är när man får lapp i brevlådan där det står att dem skall komma och göra injusterong av vårat badrum och klädkammare...Alltså dem byte fläktar på vårat tak här för ett tag sedan. Å nu skall det väl kollas upp...
Då står det att dem skall dyka upp någon gång mellan 7:30- 16:00 16/2 till 18/2  
Alltså vadå... OM man inte öppnar dörren då så tar dem sig in med huvudnyckeln. Det är ju okey...Om man hade ett jobb mellan 7-16 varje dag.
Men jag hatar verkligen att främmande folk skall komma hem till mig typ idag...eller kanske någon annan dag. Men det blir nog idag. Dem brukar börja med vårat hus först.
Jag kan inte när somhelst duscha för då kan jag ha Tommy eller Lurre här....som dem två injusterarna så fint heter. Det är dem man skall kontakta om man absolut inte vill att dem ska kliva in hos än om man inte är hemma. Kan inte jag ringa dit kanske och säga... kan ni komma när jag är borta!!
Jag är lite halvt bajsnödig oxå...Det skulle väl falla sig helt på plats att dem ringer på dörren precis när jag dragit ner brallorna på toa.
Jag lucktar svett...Å behöver duscha med... Å går jag in där så kommer dem med all säkerhet. Nej jag borde egentligen ringa och be dem komma i morgon när jag INTE är hemma.
Undrar om dem tycker jag är puckad då?
Nej...men jag kan ju hålla mig och duscha efter kl 16:00 oxå.
Jag är ju trots allt proffs på att hålla mig    
Nej mkt irriterande detta med besök av okända karlar!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0