Jag skulle egentligen

ha slutat nu... men mitt i våran middag ringer min kära jobbarkompis mobil... Hennes bästa vän hade dött... 
Hur i helvet kan livet vara så orättvist...

Det blev iaf stress till 100%
Så här får man inte göra...men nöden har ingen lag...Så är det bara...!!!
Vi kastade i säng den brukaren man absolut inte kan ta själv..sedan fick hon åka iväg.. Så ledsen och arg och besviken som hon var kunde jag inte...å hade inte heller hjärta att låta henne stanna kvar och jobba till 21:15
Så nu har jag kastat dem andra i säng fixat lite kvällsfika och sliter på här själv...eller sliter och sliter. Nu tog jag mig faktist en välbehövlig rast...

Ibland förstår jag inte varför vi stressar...där jag slutar får väl natten ta över... Som sagt Nöden har ingen lag.

Tänk vad som kan hända egentligen med livet... saker och ting kan få en att må dåligt och ibland kan vissa bara se en utväg här i livet. Som tyvärr sårar andra...

Men så ung.. Min kära kollega är ju yngre än mig...Å jag anser mig inte vara super gammal... över 30 snart dock.. men det är väl iaf sättet som räknas inte åldern va?

Nej... ska ring till Nicke nu... Vi kommer ses ca 20 minuter denna helg...När jag kommer så får vi väl pussas sedan åker han på am fotboll i natt... 22:20 kommer en am-fotbolls kompis och hämtar honom.

Jobbet kallar... love peace and understanding // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch så hemskt och få ta emot ett sådant samtal. Tur att du fanns bredvid..

Kramis

2009-02-01 @ 20:59:11
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Sara

2009-02-01 @ 20:59:37
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Mickis

Usch, jobbigt för din jobbarkompis :(





Du har en utmaning i min blogg. Kram

2009-02-02 @ 09:12:52
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0