Jag skulle så gärna

ha legat kvar i min säng... Men med tanke på skicket min sambo kom hem i inatt så kravla jag mig upp för fem minuter sedan.

Alexanders blöja var torr i morse...

NU jag jätte duktig mamma...snart stor kille som Zeb.

Å det stämmer ju faktist super bra...snart är han stor kille som Zeb.

Jonathan hade bajsat nog därför dem vaknade där inne skulle jag tro. Dem har en förmåga att sova lite längre på morgonen på helgen när ingen är uppe och skuttar och ska iväg. Men men... nu är vi vakna och vi skall dage till ära äta risgrynsgröt till frukost. Fick fnatt igår kväll och kokade gröt...
JA jag vet.... men ibland har jag mina ljusa sidor... Det ni!!
Jag tänkte faktist smyga iväg ut med barnen redan nio idag.
Vi skall ta bussen till mamma och pappa tänkte jag... Å återkomma hem på eftermiddagen. Tänkte att vi skulle åka pulka i deras backe..
Men det är inte säkert...det bror på hur mkt jag hinner vakna... Annars får vi smyga ut till våran backe... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0