Jobb helg och tjejfest...

En trött maria sitter just nu på rasten på jobbet... efter 2½ timmes sömn är man inte så uppkäftig ska jag säga. Men det var det värt...



Men vad gör man inte för sinna vänner... Å det kan verkligen vara värt att både jobba och gå på tjejpartay samma helg kan man avnjuta nästa helg i familjens tecken. Även fast jag inte är den där mamman/sambon som gillar att mysa ner mig med familjen i soffan och kolla på alla program på tven med massa gotta. Så ska jag iaf njuta av att vara hemma tillsammans med min familj..
Kanske vi skulle gå på bio med Towa och Adam på lördag? Kanske skulle ta med mig kidsen själv om inte deras mammor vill/orkar/kan? Ska nog sammanstråla i ett telefonsamtal med deras mammor i början på veckan...
Jag känner verkligen för att göra något ensam med Zeb. Det behöver han min lille prins... eller lille och lille...Nu ska jag kasta mig i soffan dem sista 20 minuterna....// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0