Just idag

var kanske inte den bästa dagen att vara ute och ha kul på när det gäller Nicke...Jag känner mig ensam.. Bortglömd...fan det kom bara över mig nu... precis nyss!!
Jag brukar aldrig känna så här...Ensam alltså...jag brukar alltid njuta av ensamheten när barnen sover.
Men nu har jag gjort det jag brukar göra när jag är ensam. Tappade upp badvatten la mig där mellan halv tio och tio i tio. Inpackning i håret... rakade benen. Skrubba mig och sitter nu insvept i stora handdukar...å vips så börja jag känna mig jävligt ensam...
Jag vill oxå vara med...  
Alltså jag kanske inte just vill vara med där på Blå månen utan jag vill faktist umgås med min sambo. Jag vill att vi gör något...
Jag kom på här i min depp att det var ca så där 3 månder sedan vi faktist gjorde något roligt tillsammans. Det var på Jessicas 30 års fest vi gjorde något sist.
Å jag vet inte när vi gjorde något bara han och jag...
Nickes kompis Anders...hans mamma brukar alltid säga till mig. Maria se till att inte glöma bort MARIA och NIKLAS...
Håller vi på att göra det...? Glömma bort oss...Nej va...det är bara jag som är depp och känner mig rätt så jävla konstig. Eftersom de inte alls brukar vara så här...
Jag ska ju njuta av att vara nybadad... få kolla på tv och vara framför datorn hur mkt jag vill i min ensamhet.
Nej jag ska ta mig i kragen...kasta mig i soffan för att se vem som får lämna Lets´s dance i kväll...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0