Majs...

Eller något i den stilen?!?!
Kunde inte hitta på något bättre att skriva som rubrik. Även fast jag vet att en bra rubrik drar läsare så suger rubriken mest av allt ibland.

Eftermiddagen gick i lekets tecken...eller något i den stilen... Det mysigaste av allt var iaf att Marcus var kvar och lekte med Alexander fast Zebastian åkte på kalas hos sin kusin med sin farmor och farfar.
Barnen stojade och lekte här. Vet inte riktigt vad leken gick ut på med det var en hög ljudnivå och dem skrattade gott.
Tyvärr så är min kamera eller nej batterierna till min kamera är på sista värsen. Så det skulle behöva inköpas nya laddningsbara batterier. Så batterierna var slut... Annars hade jag tagit kort på tre grabbar som lät som dem var minst tio. Men jag hade inte mage att säga åt dem heller för dem hade roligt och jag läset lite i min bok. Jonathan satt i matstolen brevid mig och hade lika roligt när dem kom springade eller tjoande förbi honom.

När klockan var tre gick jag och Jonathan för att vila lite. Det resulterade i vanligordning att Nicke kom och väckte oss halv fem.
Då var Nickes mamma och pappa här. Dem hade fikat och haft det super mysigt. Alexander fick sin dos av farfar och farmor.
Nicke fick sin dos av hans underbar mamma och pappa. Jag sög in så mkt som jag kunde på den lilla tiden dem var kvar här.
Niklas mamma och pappa är helt sjukt underbara människor. Å nu skriver jag inte detta för att det är Nickes föräldrar och jag måste tycka det....Utan nu är det så.
De är lugna och harmoniska personer. Dem gör sig aldrig till utan det är helt naturligt.. Så jävla bäst helt enkelt.

Å nu undrar väl du om det inte finns något negativt...?? Klart det finns... " Allt får ta sin tid" Å då menar jag att det kan ta år...  
Fast om det är negativt kanske är fel att säga... Dem gör det ju i sin takt...medans jag vill att saker ska göras NU och helt redan igår. // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0