Måste faktist

dela med mig av en låt jag lyssnade på Facebook....  
När jag jobbade helg sist så fick ju min arbetskamrat Anki ett hemskt samtal om att en av hennes bästa kompisar hade lämnat vårat jorde liv.
När jag idag kollade på min sida på facebook hade hans syster gjort ett sådant fint videoklipp på sin bror. Jag kunde inte mer än bara av njuta bilderna och hålla tummarna för att man faktist aldrig själv behöver drabbas av att min bror skulle lämna detta jordeliv.
En fantastisk låt som ger mig gåshud på hela kroppen...
Vet inte om det är för att jag faktist vet vad som hände denna kille...
Den passar så många... Jag tror det är många runt om kring mig som faktist saknar någon. Man kan ju faktist  sakna folk fast dem inte lämnat detta liv.

Ras Cricket - Skin 

// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

mmm.. Visst e det så.

Jag lyssnar mkt på Shirley Clamps låt - Jag fick låna en ängel när jag rikigt vill minnas mamma och få gråta ur mig.

Kram

2009-02-09 @ 19:29:50
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0