Men helvetes jävla...#&%("(/&&#"!!=#/&"

Det här är tamefan inte sant... Eller det är det. Till fullo...!! Jonathan "sjukast i universum" Andersson är sjuk...
Hur i h-vetet kan han vara sjuk igen?
Det är inte sant...Eller det är det ju... I natt vaknade han halv två. Grät och var ingen nöjd bebis alls... Våga vägra ta upp bebis nattetid är ju min grej. Så jag bytte isängen, han fick en alvedon, fluscha lite i näsan med koksalt, baddade lite panna och så fick han vatten i en flarra... två somnade han om. Fyra vaknade han igen...täppt som bara den. Koksalt och ny napp sedan kastade jag mig i sängen. Drog extra kudden över huvudet och lossades som om jag inte hade några barn.
Fem sparkade jag på Nicke. Nu är det fan din tur... Gå upp ditt barn sover inte...
~ va vad sa du vad ska jag göra??
~Jonathan är vaken gör vad du vill?

Sedan lindade jag upp täcket över öronen med. Å somnade... Kvart i sex skrek han igen..

~Nicke gör något vettigt nu för fan... (snäll man är så där mitt i natten)
~va...
~Allvarligt Nicke låt mig sova tills klockan ringer kan du gå upp?

DÅ SVARAR MIN SOVANDE SAMBO!!
~Det där får du faktist fråga Birgitta om
~Nicke sluta sov... Birgitta har du på jobbet
~Men fråga henne då mumlar min sambo
~sluta sov och ta dit barn...
~va vadå är han vaken vad ska jag göra...förlåt att jag är så trött... men vad är det för fel
~han är sjuk... gör vad du vill...  Typ lägg upp en annons på blocket eller tradera. Dra igen dörren efter dig...




Jag kände frustration... Jag är så less på att han är sjuk nu så jag vet inte vilket ben jag ska stå på. 
Jag är själv hängig och helt matt efter min vända med magen. 

Det slutade ju inte där...  Vad i helvete händer...
Min kära Alexander kom upp och klagade på magont...aj min mage. Bajsar... äter ingen frukost och bajsar igen. Dock inte löst...men han har ont i magen... Så nu sitter han med värmedynan på magen och kollar på film.
Tur vi har ett gäng av Landet för länge sedan filmerna....

Ge mig styrka när det gäller mina sjuka barn... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: maddo

men jag håller med till fullo... nu får de räcka med sjukisar för er.. :-p

kunde dock inte låta bli att skratta när jag läste om nicke.. =)

hoppas ni kryar er snabbt! puss & kram...

2009-02-12 @ 10:15:02
Postat av: Mickis

Ja, han har varit väldigt mycket sjuk...lillkillen. Hoppas det snart vänder och att han blir bra igen. Saknar er!!!!!



....o jag tycker att jag har en trött man, men tror Nicke slår honom rejält ändå ;)



2009-02-12 @ 12:30:31
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0