Mentalt...

Angående detta med kryssningen är jag mentalt reda ute på Ålandshav och kryssar. Jag har det redan packat i mitt huvud. Iof är inget mer än inhandlingen och hämtning av en mindre vagn till Jojje klart. TACK MADDE! Me love u!!

Jag är redan ute och reser...

Jag har inga vidare förväntningar mer än att komma hemifrån. Resan får bli som den blir. Å jag hoppas på pigga och friska barn tills i morgon. Glada barn räknar jag med!

Det är väl fortfarande så att min positiva energi utstrålar sig på mina barn? Å med en Ninja hemma kan ju inte livet bli bättre...

(Skakar på huvudet han är galen... men det är därför jag älskar honom)

I morse var jag och Pappa och dem två äldsta barnen ute på en åktur. Vi var hos Madde och hämtade vagnen och sedan var vi på Coop och inhandlade den mat vi skall ha med oss till kryssen. Lite frukt, mackor och pålägg. Det är bra att ha med sig färdkost. Jag skall steka pannkakor i kväll som vi kan ha med och ägg. Det är bra mat att ha med. Tyvärr glömde jag köpa sylt men jag tror barnen blir super glada om jag sockrar dem lite extra innan dem rullas in i folie. Sylt kan iof bli kladdigt så det var väl bra att jag glömde det.

Vi skall få låna en större väska av pappa. Han är ju som sagt väldigt berest min kära far så han har en del bra saker på lager där hemma hos sig.

Dem skulle komma med väskan när han hämtade mamma från jobbet.

Bättre att ha en lite större väska att hålla reda på än att alla har sin egen. SMART FARSAN!!

// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-25 @ 11:37:03
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: JAANA

Vad kul med kryssning :D

2009-02-25 @ 11:39:19
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: M O S A N

Bra blogg :D

2009-02-25 @ 11:39:29
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: maddo

Hoppas ni får en trevlig resa... och massa mys...

har ju en perfa Ålandsväska med hjul jue... den skulle du kunnat låna.. med en färg som garanterat inte kommer bort... hahaha...

hoppas jojje sitter fin fint i vagnen... =)

puss puss...

2009-02-25 @ 11:41:20
Postat av: Sara

Skoj med kryssning.

Man är lite avis iaf.. kram

2009-02-25 @ 12:23:07
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0