Min sambo kommer tappa alla tänder och tandköttet kommer frätas bort inom snar framtid!!



Alltså helt ärligt... Nicke PItt äskling Andersson...Du är helt  klart vuxen och behöver ingen mamma... Men vilken jävla fucker du är när det gäller snus!!

Imorse när jag skulle plocka fram frukosten fick jag en smärre chock.


FYRA DOSOR SNUS KVAR AV 20 DOSOR...

Den 10 Februari köpte jag Maria Maroska 2 stockar snus till min sambo. 10de  fucking jävla februari...fattar ni...10de februari.

Det är den 16 februari idag...
7 dagar om man räknar emd den 10:de Det är mer än 2 dosor per dag. Jag har faktist räknat ut det Nicke PItt... Det är exakt...
2,28 dosor per dag. Då räknade jag 16 dosor delat på 7 dagar... 

HÄR MED LOVAR JAG FÖR MIG SJÄLV OCH FÖR ALLA MINA LÄSARE ATT JAG ALDRIG MER TÄNKER KÖPA EN SNUS DOSA I HELA MITT LIV.... Så fuck off alla snusare... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Oj, jösses....hur sjutton hinner han snusa upp så mycket????? Lär ju inte hinna tömma ur den ena prillan innan han spottar ur o stoppar in nästa. Ojoj...



2009-02-16 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0