Nu får det vara

nog med dödsfall bland folk som är unga som man faktist vet vem dem är??
Va fan är detta...?
Å vart i helvete tar världen vägen...

I helgen knivskar en man till döds pga svartsjuka...
Ska man bli dödad för att man daskar till någon i rumpan?
Ska man det?
ÄR det verkligen vettigt att släpa ut en kille i trappen och döda honom...Å det efter man gaddat ihop sig med sina polare så dem var flera mot en...
Är det verkligen helt jävla OKEY?
Jag får onte i magen... Det knyter sig i magen att denne kille har dött. Okey jag kände honom inte alls väl...nästan inget alls. Men vi sa hej till varann på stan... han kunde ibland stanna när han var med sina vänner och vi pratade om hur det var med barnen och livet.
Jag har magknip...
Jag fick i går veta vem det var... Å jag har tänkt ett tag om jag ska utala mig om detta eller om jag ska lossas som om jag inget känner och inget vet...

Men jag känner och jag vet...

Jag känner med hans barn, Jag känner med hans riktigt nära vänner, Jag känner med alla som faktist hade en nära relation till honom.

Ska man behöva bli dödad? Spelar det verkligen roll vem man är med? Är det så att man ska passa sig för vissa? Måste man gå och vara rädd för att kanske bli dödad?

Ingen förtjänar väl att dö?
För det gör dem väl inte? Jag anser ingen...  INGEN förtjänar att dö... Å det spelar ingen roll vad man är för människa då...
Hur i helvete ska vi få SAMHÄLLET ATT STANNA UPP...TÄNKA... FUNDERA ÖVER HUR VI SKA HA DET....

ska vi köra på...sköt dig själv och skit i andra... skit samma det var inte min son som dog...? Synd för honom han hade väl gjort nå? Bättre lycka i nästa liv din fucker...  Som man bäddar får man ligga...
Är det den störda stilen vi ska köra på i...

Ska vi lära våra barn... Passa dig jävligt noga för rätt som det är kan du bli mördad för att du säger fel, för fel. Det är bäst att du inte går på någon fest alls för du kan bli mördad om du skojar för mkt med någon annans tjej.

Nej eller hur så vill vi väl inte ha det...
Jag tycker jag "tillrättarvisar" folk allt för ofta hur dem faktist talar till varann eller hur dem talar om folk?

Å jag tänker inte stika understolen att jag snackar skit om folk ibland. Eller ringer till någon vän och spyrgalla över hur folk tänker och tycker....  Men alla är vi olika...

Nej nu är jag rätt less på att folk faktist blir mördade... Misshandlade... osv osv...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet jag oxå vem det är?

Det är fördjävligt hur som haver...

kramis

2009-02-10 @ 21:52:59
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0