Om inte jag eller mina

shitkids hade vart allergiska hade jag mer än gärna haft en hund... (som du nicke skulle få gå ut med )
NEJ men seriöst...
Jag hade ju faktist egen hund som ung och dum. Gick och tog sprutor för att kunna ha henne överhuvudtaget...

Nu är det inte bästa kvallen på dessa bilder då jag tagit kort med min as dåliga kamera på vanliga fotografin. Men iaf...

Alltså seriöst...Snygg soffa jag hade i första lägenheten. *skrattar* Men envis som synden skulle man ju flytta hemifrån tidigt. Å der resulterade i att jag flyttade tillbax hem igen efter eget beslut. Det bästa jag gjort i hela mitt liv...Typ iaf nästan!!


Nej men jag skulle verkligen verkligen inte velat ha ärvt över mina dåliga gen pälsallergi till mina barn Jag skulle vilja vara lika energisk i djur som mina kusiner.
Allt utom kattjävlar dock...Men annars skulle jag göra massor. Rida, ha hund...Låta mina barn rida...ja ni vet.
Eller som min pappa och hans syskon en gång i tiden var. Alla på pappas sida av släkten har haft hundar eller djur. Min pappas farfar hade tom tama vargar när pappa var liten. Alla har älskat djur...

Här kommer en sida jag tycker ni ska titta in på. Det är mina kusiners sida om deras djur. Anna och Veronica // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag jobbar i åhus på en förskola. stormtrivs =)



nej jag får int eihop det där riktigt, finns bättre sätt och få tillbaka sin stora kärlek på än mörda! =)

2009-02-16 @ 20:44:53
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Fan jag lider med dig gumman....inte alls kul att vara allergisk...själv e jag jätte allergisk mot katt och lite mot hund. Jag får tänka på att tvätta mig efter att jag varit med hund så går det oftast bra men är det för mycket hund hår så kan det bryta ut av rinnande ögon och klåda...

Förlåt att jag inte ringde vi har haft besök här hela kvällen . Men vi kna ju ta det någon annan dag. Kram kram

Postat av: Viola

Tack:)



Det jag tänker mest på är att det känns som om man "missar halva grejjen" när man gör kejsarsnitt. Inte för att jag vill ha ont eller så, men jag vill verkligen prova på en aktiv förlossning. Svårt att förklara, men det är så jag tänker...

2009-02-16 @ 23:16:21
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0