Om inte

jag hade haft världens sjukaste bebis Andersson hade vi idag packat för en eftermiddag med Systrarna Björklund. 
Men jag vågar inte dra med Jonathan till en liten Mathias på fem månader. Tänker om han smittar honom. Han har dock ingen feber men han har en fröfärlig hosta... Å är snorig som bara den...
Det är trist...men så är det!!
Jag kommer att dö i trisstess.
Eller iaf lära mig att umgås med mina barn. Att lära mig att leva utan sällskap av andra vuxna än min sambo...  Det är dock inget fel på min sambo...Även fast jag skällde på honom kl 07:50 i morse. Men den av skällningen förtjänade han...
Hur det än är är ju vuxna utan barn mer än välkommna men dem kan ju oxå bli sjuka.. En av systrarna Björklund lykades bli smittad trots att Jonathan inte har någon feber..
Jag har iaf slutat hoppas på att få umgås med andra familjer med barn.
Tur det finns internett...  
Cyber spays funkar väl det med... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anna

Den här familjen kan du ju umgås med, här är vi ju också alltid sjuka.

Nu när William äntligen har några friska dagar så har Filippa såklart fått feber och lite hosta när hon ska sova.

2009-02-16 @ 10:43:04
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: maddo

Och me and my umgås du med över cyber space...

fast vi kan ju dejta i real oxå... =)

du vet jag är lite som jag är.. hihi...



puss o krya på!

2009-02-16 @ 10:52:09
Postat av: Jessica Björklund

Hej om du inte e rädd för min förkylning så kanske jag och Henke kommer förbi senare och säger hej på en kopp te och kaffe..ler.. vi hör av oss senare ok kram kram ...

PS: Syrran längtar tills vi ses alihopa...Hon tycker det ska bli så kul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0