Orkar inte...

Jag känner mig så jävla lat idag...Jag har inte klätt mig ordentligt än. Springer runt här med gympa brallor och en klänning som jag dragit upp över boobisarna. Jag orkar inte... Jag har iaf borstat tänderna och barnen har med gjort det.

Zebastian är ute och leker.

Han leker med Lucas jag är något nojjig att han ska få magsjuka då dem är dåliga hemma hos dem. Så på eftermiddagen tänker jag avleda den leken eller fortsätta hänvisa dem till ute aktiviteter.

För hur det än är så vågar jag faktiskt vägra att vi ska bli sjuka.

Om vi blir sjuka så går ju allt i stöten. Jag vet inte hur vi skall göra då? Då får väl mamma och pappa åka? Eller om det är någon annan med två bebbosar och en stor som vill köpa våran resa för billigt pris.


Alexander leker som bara den inne på sitt rum. Han och två hulken gubbar spelar fotboll. Det är så jag sitter här med ett leende på läpparna när jag lyssnar på honom.

Det är verkligen skillnad på honom. Han leker verkligen...


Matpaus...// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0