Paint Ball... Tjejerna mot killarna....


Idag var Stefan och Maria här och fikade. Dem kom med värsta förslaget. Paintball!!

Tjejerna mot killarna.

Så sagt som det är sant eller hur är det man skriver?? Så skall vi försöka få ihop ett gäng galna människor som ställer upp på detta att faktiskt kan utklassa sin andre hälft i en match. Jag håller ju själklart stenhårt på att vi tjejer kommer att köra skiten ur killarna. Medan killarna är helt säkra på att dem kommer bomba sönder oss med skott.

Det värsta av allt är att det gör så jävla ont när man får en sån där kula på sig. Det är helt sjukt. Men det kan det vara värt.

Stefan tyckte det var en bra grej för att få chansen att ge sig på oss tjejer.

Jag vette fan. Jag är fan livrädd för Stefan

Hahahaaaa!!


Nej det är jag inte. Men han kan ju det där. Han brukar ju vara iväg och spela sånt där på fritiden. En annan har ju bara hållit i ett sånt där gevär två gånger förr.

Men jag ska göra mitt bästa för att försvara min kvinnliga heder.  


Vi får se...hoppas verkligen att så många som möjligt hänger på och gör sitt bästa. Å att det inte är tjejerna som bangar ur för att dem är rädda.


I krig och kärlek är allt tillåtet.... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhhahhaha jag är livrädd för STefan oxå:)

han har ju köpt värsta geväret nu oxå så vi är ju så gott som redan söder skjutna:)

2009-02-25 @ 21:11:45
Postat av: ♥ mikaela

fan vad skoj med paintball tjejer vs. killar :D

2009-02-26 @ 17:08:31
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0