Polismannen... Ska vara lagens man!! SKA!?

Bläää när jag varje morgon går igenom morgontidningen och skummar igenom aftonbladet eller DN. Kan jag hitta det mest avskyvärda saker att läsa...

Utan frukost i magen kan en del saker få en att inte vilja ha någon frukost alls...

Som detta ~


Hur kan man som lagens man "polis" ens tänka tanken att göra något sånt. Fast det spelar ju ABSOLUT ingen roll vem man är eller vilken position man har i sitt arbete/icke arbete.


I våran länstidning läste man ju förra året hur en ungdomstränare hade utsatt unga killar för sexuellt ofredande under väldigt lång tid. Tänk hur vuxna människor faktiskt kan manipulera barn och ungdomar. Det är fan läskigt att man faktiskt kan lura i dem små att en sådan FEL handling kan vara så rätt.


Det är för mig helt blääää. Å att sedan ha den läggningen att faktiskt tända på barn...


NEJ SPYA!!
// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anneli

Han står på min lista

¤Bobbys mamma

¤Polis

2009-02-18 @ 09:56:39
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0