Stort stort vatten...

Stort vatten...

(spela gärna medans du läser)

Jag fick inre panik!!!

Det betyder att jag gör saker utan att tänka. Denna gång blev det super bra, får vi hoppas iaf  så länge alla håller sig friska. Eller iaf håller sig borta från vinterkräksjukan så ska detta nog bli super bra.

Jag ringde i morse och bokade en kryssning med sportlovs kul.
Min inre panik sa mig att jag kan inte sitta hemma med min familj utan att göra något. Jag vet hur dagarna går fort.

Vi ligger länge...vi datorerar bort hela förmiddagen och sedan är vi ute någon timme eller så.

Jag kan inte ha det så en hel vecka.

Så jag bokade en kyssning. Så på torsdag åker vi med kryssningsbussen mot Stockholm för att in ta Cinderella och hennes roliga sportlovs aktiviteter. Jag har bokat lunch buffé och frukost buffé.

När allt var klart ringde jag till min kära sambo. Boka inget på Torsdag för vi ska åka på kryssning.

Ibland måste jag göra saker fort för att inte ångra mig eller för att Nicke inte skall tala vett med mig.
Eller så blir det att vi pratar om det å inget händer. Så nu är det gjort.

Nicke får snällt betala (skojar)

Så på Torsdag bär det av ut på havet.

På det stora vattnet...

Men om det är nå konstiga varelser i vattnet hoppas jag verkligen inte vi får se.

I ett stort stort vatten.... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: mahlin

Då kanske vi ses, ska också med den båten:-)

2009-02-23 @ 22:00:59
URL: http://detharligalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0