Tre läkarbesök och två viktiga möten i morgon...

Schemat är späckat i morgon trots en sjuk lilleman.

Neurologen med Jonathan 9:00

Lungtest med Zebastian 9:40

Astma och Allergi läkaren med Zebastian 10:00

Astma och Allergi läkaren med Alexander 10:30

Jag är välldigt tacksam att vi är tre föräldrar. Det är inte alla som har den turen. För att morgon dagen ska gå ihop. Traskar jag (och ev Nicke) med dem små till Neurologen till 9:00
Danne hämtar Zebastian i skolan 9:30 (för att han ska missa så lite skola som möjligt)
Danne är med på lugntestet om inte vi hinner med.
Läkarbesök vet vi vid detta lag att det kan dra ut på tiden och uttalad tid passas aldrig. Inte för att det gör mig så mkt då jag blivit van.

Vi är väl klara lagom till lunch skulle jag kunna tänka mig...
Sedan är det promenix hem för min del och där ska jag stå i valet och kvalet av vilket möte jag skall gå på. I huvudet har jag redan valt möte.

Nu ska jag förbreda lunchen... Ska även förbreda middagen...eller kanske inte..? Det kanske var att ta i??
Vi får se...// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0