Undrar ni vad jag gör vaken så här

tidigt...eller mitt i natten är det för att Jonathan "alltid så jävla sjuk" Andersson håller mig vaken.  Det barnen kommer att knäcka mig totalt...Nej då skämt var det där. Inget barn kommer knäcka mig totalt. Men när han är sjuk är han pain in the fucking ashole...
Fast ärligt så tror jag att han har somnat...
Å här istter jag...
Snoret är spöket i uppe mitt i natten dramat. I morgon ska jag snällt be Zebastian gå hem till Vickan och hämta våran
suga ut snoret grejs....
Den rockar verkligen vid sjukdom. Eller vid snor iaf...
Men nu sover han....

"smyger in för att kolla"

GODNATT...han sover...

*Håller tummarna för sömn till iaf 07:00*  //MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0