Viste du att jag läst bibeln som tonåring?


Dagens bibeltext...

Njut av livet, var lätt till sinnes och håll sorgen på avstånd.  Att gå och sörja gör ingen som helst nytta!!!

Det är helt sjukt va den var jobbig att läsa skall ni veta. Man läser samma sak om och om igen. Å den upprepar sitat och saker som hänt om och om igen.
Men det var lite halv nyttigt att faktist läsa den...lite halv tokigt. En vadslagning som bara jag klarade av!!
Jag skulle väl inte rekomendera andra att läsa hela bibeln från sida 1 till sista blad. Är man intresserad av sagor eller religon finns det lättare beskrivningar om bibeln än själva uppenbarelseboken som har liten text och dessutom massor av text.
Barnens bibel är hur bra som helst...  
Mina barn har fått den som dopgåva när dem döpts av våran kyrka här. Den är bra... En bra saga som man sedan som stor får avgöra om man ska göra till sin tro.
Eller är det så...Är det så att gud skapade mannen och sedan kvinnan...?
Viste ni att Adam blev över 700 år förrästen.... Det måste man väl kalla man iaf!!  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: mr.Neggo

Jo och tydligen kunde 2 män , som för övrigt var bröder , föröka sig.

Idag är det väl kristna kyrkan som är mest homofientlig, rimmar lite illa eller hur?

2009-02-12 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0