Alexander var på dagis...

idag det gick super bra. Han hade lekt med Molly hela dagen. Dem lekte familj... som skulle handla. Molly hade saknat sin docklekekamrat hade hon sagt...Så idag fick hon fullt upp med Alexander som så gärna hänger med på docklekar.
MEN...han fick sova på dagis idag...Å han ligger fortfarande vaken inne hos sig... En hel timme efter han i vanligafall brukar decka... Han ligger och sjunger och pratar.  Han ligger iaf i sin säng där inne i mörkret... Får vi se hur det löser sig med morgondagens vila... Eller hur det är?
Ska ta mig ett snack med Åsa våran kontaktperson på dagis hur vi skall göra. Om vi skall prova en dag till med vila eller iaf denna vecka. Det kan ju vara så att det var mkt att ta in så här första dagen på dagis på evighet...

Jonathan har hostat sedan han gick och la sig... Det rosslar på där i halsen på honom. Men han sover...Hostar grinar och somnar om. Inga långa gråt...utan mest bara ett skrik om hur jobbigt det är att behöva vakna för att hosta. Ska han med bli sjuk?
Fan om han blir det...han har i såfall emunförsvar noll komma noll. Han har alltså vart frisk nu ett tag... Å så gick vi till öf igår...Å nu är han kanske? sjuk.... vilket jävla fuck...

Zebastian vaknade i morse... Mamma jag känner mig hängig...Jag trodde ju att det var för att han var så trött. 06:15 men så var icke fallet...feber... Å han har verkligen varit sjuk då han somnade här efter lunch. Det är inte vanligt alls... Jag kan verkligen förstå att han behövde vara hemma. Å nu håller ju jag tummarna att dagens soveri har gett honom nya krafter så han kan hänga med på årets första simskolelektion på torsdag.

Vi får se vad som händer och sker med dagen då... Eller morgondagen så att säga...framtiden... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas boysen piggar på sig snart. Kram

2009-01-13 @ 21:51:00
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0