Alle

beställde plättar (igen) när vi var och handlade... Så när vi kom hem så packade vi upp, jag gav jonathan lite mellis i form av kiwi och banan. Han gillar frukt den där lilleman. Det är bra...Alexnder gillar med frukt... Dem skulle kunna sluka all frukt på engång när man vart och handlat.
Sedan var det dax att kasta ihop lite smet till plättarna och sedan hade jag jobb i 45 minuter. Men jag gjorde som förra gången jag gjorde super stor smet så vi kan ha tills i morgon. Jag gjorde även stora och gjorde creps till Nicke i några matlåder.
I vanlig ordning är inte plättar nå roliga att göra...det tar tid att göra och så säger det gluffs så är alla slut.
Jonathan fick oxå smacka lite plättar...men han föredrog sin kvällsgröt mkt bättre. // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0