Alltså!!

igår gjorde jag världens vurpa...Å jag är ingen mes propp men fan va jag har ap ont. Jag måste verkligen berätta vad som hände...
Jag måste verkligen säga att jag aldrig mer ska ha brottom. Men jag viste att mina vän Vickan väntade för en promenix till skiljes centrum för att handla lite. Med en inte allt för nöjd Cazandra i vagnen. Hon ville rullas...
Jonathan bajsade det sista han gjorde när vi skulle gå..Så jag in igen...bajs upp till nacken...
fuck fuck fuck fuck... tänkte jag!!!
Så jag in...la honom på mattan, hämtade kläder och ny blöja och tvättlappar. 2 minuter senare var han i vagnen igen med nya kläder och ren och så fin. Glad i vanlig ordning.
Jag springer in för att släcka i vardagsrummet...Å springer tillbax... ser att det är tänt i badrummet och vänder på hallmattan som försvinner under fötterna på mig...
Från att stå på mina stadiga ben låg jag på golvet..
jag lever jag lever jag lever... konstaterade jag för mig själv....!!!
Bumpa ner vagnen för mina trappor och ut till Vickan. Kände att jag hade lite ont i armbågen inget mer... Vi gick i rask takt. Vickan har fått för sig att hon skall komma i bikinin till sommaren 2009. Jag skiter i vilket för jag har aldrig kommit i en bikini.
Men satan... ju längre in på kvällen det gick destå mer ont fick jag... Helvete... Så här sitter jag nu med en nacka som gör ont satan. Som en nackspärr och sedan en armbåge som gör satans ont...
Det ska inte gå och ramla på våran hallmatta. Då det är ett speciellt gummi grejs under.
Det stod det klart och tydligt när vi fick mattan.
Hade vi bott i USA hade vi stämt företaget.... *skrattar*

// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Usch, hoppas att det inte hänt nåt allvarligt med din nacke. Om det blir värre så vet du att du har en försäkring att nyttja om du behöver gå till läkare ;)



Hoppas du snart mår bättre och att det onda försvinner! Kram

2009-01-16 @ 09:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0