Åsa ringde nyss...

Jonathans nu förredetta sjukgymnast ringde nyss.. Hon undrade så klart hur det gått i tisdags. Om vi hade blivit väl omhändertagna av det nya teamet.
Å det hade vi ju... Helt strålande mottagande även om det var mkt info om hur det kommer att gå till och så.



Åsa kommer att avsluta oss nu på sjukgymnastiken. Hon undrade mest om vi behövde boka någon ny tid eftersom det kan dröja med tider ibland. Men vi fick ju tid redan på fredag. I morgon...
Hon blev lite förvånad... att det går så fort. Men Cecilia våran  nya sjukgymnast tyckte att vi skulle ses så fort som möjligt eftersom vårat möte i december blev avbokat. Så jag är glad att vi sätter igång... Å ser hur Jonathan kommer att utvecklas med tiden...
Den fösta tiden kommer vi ses mera...å det är ju för att han själv utvecklas så mkt. De första åren är ju en resa i utveckligen verkligen...massor händer ju då. ligga, sitta, stå, krypa, åla, ta sig fram, ta sig tillbax, prata ja you name it.
Jag blev super glad när Åsa ringde och hörde hur det var och hur det kommer att bli...
Strålande...
Hoppas att det kommer gå bra på fredag... jag är nog lite nervös om jag skall vara ärlig... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0