Även den som går sakta kommer fram

Jag letade ärligt efter ett helt annat ordspråk när jag googlade runt här nyssens. Jag skulle vara elak och kommentera en av mina vänners fd killar. Som skrivit om sin flickväns svek som haft ett "färhållande" med en annan under ett tag nu. Men jag hittade inte nå bra ordspråk. Jag menar äpplet faller inte långt från trädet tyckte inte jag var tillräckligt bra.
Denne man...vet inte om jag kan kalla honom man sånt svin som jag tycker att han är. Jag har två killar eller fd killar som jag tycker är riktiga svin...Eller jag har dem inte alls...Utan mina vänner har dem som fd pojkvänner. Å ett sånt jävla svin som honom kan man inte kall man. Även fast han är i ålder att kalla honom man och inte pojk längre. Men svin går väl lika bra?
Nu har svinnet fått känna på sin egen medicin.
Så många som han strullat runt med och hånglat runt med och knullat runt med och haft förhållanden med undertiden han haft sin nuvarande tjej. Sedan 1995 skrev han på facebook. Ja...den människan har haft så många tjejer på en gång så jag fattade inte på den tiden att han kunde hålla rätt på dem. Å jag var ju med vid ett antal tillfällen när han ljög sig ur situationer för att inte alla dessa tjejer skulle komma på honom.
Den enda jag faktist eller om det var två som jag faktist var ärliga mot var ju mina vänner...
DU han pippar någon annan... Är detta okey för dig... Dem två lämnade honom iaf. TILLSLUT...
Han är inte snygg...iof så har han talets gåva. Något jag inte gick på för fem öre... Jag bad han dra åt helvete...Å sa till min dåvarande kille vad han försökte med så han åkte på en smäll..
I tonåren hade inte kärleken någon lag?

Men vadå... Jag tycker fortfarande han är äcklig.... Å jag fattar inte hur folk kan gå på hans snack än idag... så där 15 -20 år efter vi var små...tonåringar...
Jag var tom med en gång på en fest när han var tillsammans med en tjej och pippade en annan bakom nå jävla hus.
Herregud...
Jag åkte hem...
Jag kan inte vara med och se sånt...
Japp jag har själv vart otrogen så vem är jag egentligen att sitta och dömma andra....
Men jag är inget svin...
Jag är verkligen ingen svindlare...eller vad är de man kallar en man eller kvinna som har massa olika förhållanden på gång....
Jag har aldrig ljugit mig ur min otrohets grej. Jag gick raka spåret och sa som det var..även fast det tog en dag innan jag var tillbax i västerås och sverige.
Men iaf...
Men nu har han fått tillbax hans egen metod bet honom själv i arselet. Å då tycker jag inte synd om honom. Så många gånger denna kvinna han levt med sedan 1995 som han skriver har förlåtit honom så är det ju konstigt att han äns gråter. Så där ja...nu blev han biten den jäveln...
Å jag brukar aldrig vara den människan som skrattar åt andras misslycka men nu gör jag fan det...

Å jag känner mig inte ett dugg elak för det...
Jag hoppas han mår dåligt över sin egen medicin ett bra tag framöver...
Jag ska därimot lära mig av överskriftens text...


ÄVEN DEN SOM GÅR SAKTA KOMMER FRAM..... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0