Då var det fredagkväll...

å så vitt jag vet så finns det inget att se på tv. Det är väl inte förrän nästa fredag som Let´s dance börjar... Å jag har redan nu bestämt mig för att INTE äns lägga en enda röst på fröken Löwengrip hur bra hon än är på att dansa.

Tyvärr kommer den här personen jag tycker inte om henne personen fram i mig. Så fort jag ser henne, hör henne eller läser något om henne från tv, tidningar eller hennes blogg.
Jag tycker bara hon är en borstskämde blåst tjej på 18 år som har haft turen här i livet och simmat runt i en pung på en rik karl en gång i tiden. Klart det måste vara kul för henne att ha sådan framgång redan vid 18 års ålder. Men nej jag kan inte tycka om henne...jag känner henne inte, jag har aldrig sett henne live...Så egentligen så borde jag ju inte äns ha någon åsikt om just henne. Även fast jag tycker att när man läser hennes blogg så är det som att känna henne...Det är så ytligt... Det ska vara nya klänningar och hon shoppar varje dag...Å hon kritiserar allt som jag står för... hon är alltså muffare...
Fast å andra sidan har jag ju många vänner som röstade på den blåblocket och jag tycekr inte dem är pantade för det.. ELLER JO det tycker jag... Fan ni är helt jävla slut i huvudet!!! Hur fan kunnde ni....
 
Nej jag tänker aldrig dömma mina vänner för deras politiska åsikter...inte heller deras sambos...Jag gillar människan... Jag gillar inte folk bara för att dem är röda...För det finns fan idioter i alla partier...Även fast SD och NSF är idioter hela högen. Men jag vet inte om jag ser dem som något parti överhuvudtaget...jag ser dem som ett gäng apor som inte fattar bättre. Å det säger jag inte för att jag är halvblatte själv...utan det säger jag för att jag tycker det. Så mkt hat som det finns i dessa två partier är ju helt sjukt.. NEJ jag tycker faktist det är konstigt att vi som bor i svergie måste vara rädda för att SD ska få mer än 4% av rösterna 2010 och få platser i våran riksdag. Det är skrämande att inte partierna går ihop och enas om att det inte skall finnas ett parti i våran riksdag som är främlingsförjäntliga.... DET BORDA VARA NOLL TOLLERANS MOT RASISM....i alla partier. RASHAT BORDE BOJKOTTAS!!
Men hur kom det sig att jag började skriva om fröken löwengrip och sedan tänkte avsluta kvällens första inlägg med SD och noll tollerans mot rasism.
Jajjaaa... Jag tänker iaf inte rösta på henne hur bra hon än dansar...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0