Dagen...

har passerat och snart får jag gå och sova...är inte det skönt så säg? Jag ska efter 20:00 ringa och snacka lite skit med en av mina arbetskollegor som jobbar i kväll. Sedan ska jag faktist gå och sova...tidigt.
I morgon har jag lovat Zebastian att gå med honom till skolan till kl 8:00 så jag har en del att göra då innan vi måste gå senast 7:35 här ifrån oss. Det är frukost som ska ges... Å lite så... Klockan måste ställas.
Jag funderar ärligt på att ta en heldag på öppna förskolan i morgon med Jonathan. Jag skulle behöva dra snabeldragaren över våra golv. Men det känns som om det skulle kunna vänta tills onsdag.
Onsdag har jag iof sjukgymnastik med Jonathan... men det finns ju tid före...Å efter... Kanske skulle ringa Kerstin och fråga om jag får komma till henne en stund på onsdag...?
Ja... vi får se...
Jag känner mig lite rastlös..kanske för att inte Nicke är hemma. Iof så var ju han sjuk hela jullediheten men jag var ju inte själv...
Men sammtidigt är det skönt att komma iväg...ut!!
Nu ropar Alexander...välling...Å Jonathans ögon håller på att gå i kors här...
Ska kasta barnen i säng...
väntar in Zeb och Nicke som är på karate...Sedan ska jag ringa och sedan sova... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hmm...kanske ska ta o hänga på iallafall....känner inte för att vara hemma o städa o fixa imorrn. Säger som du, det kan ju faktiskt vänta tills på onsdag ler

2009-01-12 @ 20:26:12
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0