Dagens första inlägg...

Får helt enkelt handla om min underbara sovmorgon... Vaknade först när Nicke kom in och frågade om någon julgransplundring på öf. Nej svarade jag bara...Aldrig inte idag... Somnade om och vaknade 10:39 av att Alexander satt på stolen och ropade...Ska säga förlåt pappa snälla!!
Jag var så jävla lat att jag låg kvar och drog mig ända till 11:15. Räcka ut tungan
Å jag var ännu latare när jag skickade ett sms till Nicke...

"Jag är vaken...kom och pussas så jag orkar komma upp"

Å in till mig kom mina grabbar och pussades med mig så jag orkade gå upp. Tvättade av mig lite och klädde på mig sedan lagade jag lunch.
Det fick bli cornfärs med spagetti. Jag orkade inte med nå mer avanserat. Sedan somnade Jonathan. Jag och Alexander mös i soffan och kollade på Anne på Grönkulla.
Sedan ringde Danne han skulle åka och handla och ta en sväng via apoteket. Å undrade om jag behövde handla. Snällt...
Så jag och Alexander följde med Danne och Zeb för att fylla på matförådet här hemma. Å apoteket var oxå bra...så förkyld jag är... Å huvudvärken jag har tar nästan kol på mig....
Danne är med sjuk... Så han ska ringa doktorn i morgon...
Tror dem i våran närhet har dragit på sig långvariga förkylningar....tråkigt!! 
Men vi handlade och snörvlade på.... Trevligt var det... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0