Dagens planer gick i stöpen...


Då denna kille är sjuk...
Bilden är tagen våren 03. Från en webcam. Så sött...han tyckte det var super kul när man tog bilder på honom från den. Å så tyckte han det var ännu roligare när han såg sig själv på datorn...

Japp så är det...hängig och har tom sovit en halvtimme efter maten. Det hör till ovanligheten ska jag säga. Att den ungen somnar på dagen.

Vi har lekt skola idag... Men fan va trist det var...iaf när man lekte Zeb´s skola. Räcka ut tungan 
Vi skulle ha svenska lektion och Mattelektion och i den vevan fick vi halva läxan gjord.
Vi skulle leka som riktig skola.
Jag fick ett papper och göra egna mattetal i medans Zebastian gjorde tal i sin mattebok.
Jag började småprata lite med Jonathan som satt i sin matstol och lekte...
Tror ni jag fick prata då.... Förvånad
NEJ det fick jag inte....
MAMMA MAN ÄR FAKTIST TYST PÅ MATTELEKTIONERNA....vill du något får du räcka upphanden så kommer jag och hjälper dig. Å inget små prat om vad som händer på fritiden... Det får du ta på lunchrasten. Förvånad 
Så jag fick snällt vara tyst...Å vi dealade om att jag fick viska när jag ville Jonathan något. Shit... Det var verkligen skti trist att ha mattelektion...
Det var lite roligare på svenskalektionen.... Då fick vi iaf läsa. Jag läste ur dagens VLT och Zeb ur sin läsbok.
Nu har vi lunchrast...tills Alexander kommer hem...En lång lång rast. Sedan ska vi ha roligatimmen. 
Då måste vi väl iaf få ha lite roligt??
HOPPAS DET....  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0