Det finns dagar man aldrig glömmer!!!

Å då menar jag inte jobbiga dagar, hemska dagar eller dagar som bara svischar förbi. Å jag menar inte sådana dagar då man tex föderbarn, mister en vän, finner en vän eller fyller år. Jag har en del dagar som har betytt kännslomässigt mkt för mig. Sådan dagar som man adrig glömmer...Sånna dagar som får en att känna att man faktist betyder massor utan att göra så mkt.

Madde du får rätta mig om jag har fel...men en dag som jag aldrig kommer att glöma är den dagen då Towa fyllde ett år. Om det just var hennes "riktiga" födelsedag kan jag inte säga till hundra men om jag känner Madde rätt så var det nog THE DAY!! (kärlek)
Towa var sjuk... Vist var det första gången Madde? Det var i slutet av April och jag envisades om att vara sommarklädd när Towa skulle fylla ett år. Å dagen till ära sken solen och det var varmt. Så i vita linnebrallor och vit tröja och rosa luvtröja.
Tro det eller ej men mörk klädda jag chockar ibland.
Towa var inte så där jätte pigg men klarade av sitt främmande med glans. I vanlig ordning... 
Men sedan kröp hon upp hos mig som låg i soffan och somnade där...hon gav upp sitt kalas. Hon var febrig och trött... Rödrosig om sina kinder och ville sova med någon.
Å där låg jag i soffan med världens gos på mig hur länge som helst. Det var helt sjukt mysigt... Det är en stund i mitt liv som betyde så mkt.
Towa kom till mig... Å det roliga var att jag var inte så poppis i början. Hon tydde sig mer till andra. Så denna stund var så mysig...
Sedan dess älskar jag den ungen... PÅ riktigt...som min egen...


 // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

meen åååhhh...*fäller en skvätt tårar.. =)

vad sött.. =)

2009-01-13 @ 20:45:40
Postat av: maddo

man skulle lika gärna kunna tro de är Wille me lila napp.. hahaha..

2009-01-13 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0