Ett inlägg idag ska jag väl iaf få till

tappade lusten här nyss...Jag var på g..jag har städat i badrummet och i köket. Å jag var verkligen på g.
Men så hade jag fått svar..Å det knöt sig i magen på mig...kuk vad har jag gjort. Men det är väl så...det som inte dödar härdar...eller hur man nu brukar säga?
Men vad är det som säger att det är som det var förr? Vem säger det? Ingen? Alla är väl värld en andra chans. Kanske tom en tredje? Jag vet inte?
Kanske... Vem är jag att dömma?

Hur som så är det inge roligt att ha sjuka barn hemma. Ringde bvc i morse...fick ny tid nästa tisdag. Det enda som kommer att hända med Jojjes vaccinasions program är att 1 års sprutan kommer att tas senare. Å att det skyddet han har inte är hundra procentigt just nu. Då det gått för länge. Men det är så det kan vara....

Alexander är rätt så jäkla sjuk. Han dricker mest vatten, nyponsoppa och bubbelvatten. Vill inte ha någon mat..men jag tänkte jag skulle göra någon enkel lunch.
Han gillar ju nudlar...å speciellt buljongen. Han ska alltid smaka när jag äter nublar. Brukar inte servera mina barn nublar för jag tycker det är skitmat.
Men det kanske funkar nu när han är sjuk??
Å det är okey för mig att han äter det när han är sjuk... Om han nu vill ha det.

Tänkte faktist köpa hem kräm och mjölk till middag. Det blir lätt för min mamma som skall vara här och vara barnvakt i kväll.
Tror det är dumt att köpa hem så hon får laga mat. Eller att jag skulle laga mat nu...

Alexander ska få sig en skopa hostmedicin och lite ventoline så han får upp det där rosslet i lugorna och halsen...

Jonathan somnade nyss och jag ska torka golven.
Rätt skönt när man får skriva lite...får man mer energi... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0